Finally Asking Nailea about Vinnie Hacker | Dixie D’Amelio

Dixie D'Amelio

1,5 mil. pregleda1 900

    Hi everyone! Welcome back to another episode of The Early Late Night Show. This week @nailea devora was on the show! We had so much fun talking about how she started on HRaero, what it's like living in LA, and what's next for Nailea. Thanks so much for watching!

    Don't forget the show airs every Sunday at 10AM PST/1PM EST!

    Credits
    Executive Producer: Dixie D'Amelio
    Executive Producer: Tommy Burns
    Executive Producer: Christian Guiton
    Director: Christian Guiton
    DP: Seth Fuller
    Editor: Diego Cole
    Production Company: Black Street Entertainment
    Studio: Hubble Studio

    Website: www.dixiedamelio.com​

    Subscribe for more official content from Dixie:
    www.youtube.com/dixiedamelio? ...

    Connect with me!
    TikTok: www.tiktok.com/@dixiedamelio​
    Instagram: dixiedamelio​
    Twitter: dixiedamelio​
    Website: www.dixiedamelio.com​

    Connect with Nailea!
    TikTok: www.tiktok.com/@billlnai
    Instagram: naileadevora
    Twitter: NaileaDevora
    HRaero: hraero.info/total/3wJ.html...

    We love our Tov chairs!
    tovfurniture.com​

    Shout out to Whisbe for the absolute best set-piece
    www.whisbeworldwide.com/

    Thanks to Room Cloud for the clouds on set!
    roomcloudshop.com/

    Thanks to GlowHub for the sick neon of my logo
    glowhubco.com/

    Check out my merch: dixiedamelio.shop/​

    Komentari

    1. Brooklyn Koomen

      13:34 is the Noah part when she calls him a sweetheart

    2. Frankie Costanzo

      nailea was being so weird when answering the questions like this can’t j be me

    3. Frankie Costanzo

      nailea was being so weird when answering the questions like this can’t j be me

    4. Frankie Costanzo

      NAILEA MADE THIS SO AWKWARD YOU CAN CLEARLY SEE DIXIE WAS THE ONE TRYING TO MAKE CONVERSATION

    5. Frankie Costanzo

      PLEASE DONT TELL ME IM THE ONLY ONE WHO THINKS THAT NAILEA WAS THE ONE BEING AWKWARD

    6. Frankie Costanzo

      in my opinion naileas making it so awkward

    7. Frankie Costanzo

      i feel like dixies asking normal logical questions and naileas answering awkwardly.

    8. Frankie Costanzo

      am i the only one who thinks they are both kind of awkward and have the same energy.

    9. Addison Paige

      Honestly the music just made it even more awkward…

    10. Mishel Rizwan

      WHY TF WAS THAT SO AKWARD 😭😭

    11. Ash Gz

      Why was this so awkward 😭

    12. Kiki Mo

      Nai was more of the interviewer or host than Dixie herself 😭😭

    13. Kiki Mo

      HELP THIS IS SO AWKWARD LMFAOO

    14. Nour Ghosn

      Nailea girl vinnie most be sadd asf

    15. Ava kleist

      that was awkward

    16. Lotanna Okeke

      ALL SHE SAID WAS THAT NOAH WAS NICE AND A SWEETHEART

    17. Amal Derouiche

      This literally sounds like an akward date

    18. Celeste Conyette

      Is it just me or was it super annoying when dixie brought up Larray, I feel like she did that only after Nai talked about Larray and you could see that Nai was kinda uncomfortable

    19. junkyumybesteu _via

      I know nailea as HRaeroR nailea is my crush since 2019

    20. Ashini Thandrayen

      Petition for vinnie to be on the show

    21. barnuts en june

      why does dixie's mouth look weird :[

    22. Unaiza Tanveer

      Nailea's voice is everything 😍

    23. Kioooo 🌻🦋

      Awkward

    24. 私「 パカ 」ෆ

      13:27 this was so akward im dying imagine being nai in that situation😭😭😭

    25. Dolly Simpson

      11 44 was so awk

    26. Amy Bustos Garcia

      "are we gonna be the next boxing match?" GURL CALM TF DOWN..KDEHFRUHFR

    27. Nya Naahi

      nailea > emma

    28. maddiebaddie stan

      nailea is a youtuber lmao and people know her mostly from youtube especially her "breaking dress code" video. maybe dixie never watch youtube idk or maybe she spent so much time on tiktok...

    29. /ladybugs\ plays

      Ate the and🤣🤣🤣🤣

    30. Logan Sass

      Dude, they're legit opposites this was so awkward 😭

    31. April

      Why is everyone saying that this is awk. I don’t think its awk lmao

    32. c. n.p.

      Does noah not live in la?

    33. nailea

      *awkward*

    34. Kai

      i saw her first at youtube

    35. MICHELLE CHUNG

      THAT'S THE MOST AWKWARD INTERVIEW I'VE EVER SEEN 😩

    36. Gloria Thiam

      this is honestly boring but Nailea's personality is awesome

    37. Madison Marko

      THIS IS SO AWKWARD LMAO PLEASE-

    38. cat prato

      HAHAH THE FIST BUMP NAI LOOKED LIKE SHE WAS HURTING

    39. Naledi Mohau

      Dixie: we have similar voices Nai: *omg😐* do we?👀

    40. Sreoshi Mazumdar

      They should have called the late tiktoler show instead 🙄

    41. Arianna Ramos

      this is so awkward

    42. k

      She shouldnt be saying that she lives alone thats dangerous

    43. Viewlizuadora

      Que voz grossa

    44. lara

      13:30

    45. idk my name

      Idont know why people say Dixie is so awkward she is funny and cute caring loving and everything noah is so frickin lucky

    46. Ali Chehab

      nailea is also asking her questions too

    47. Ali Chehab

      tbh i didn't even know people considered her a "tik toker." i've always seen her as a youtuber

    48. Ali Chehab

      I feel so bad for Nailea this seemed so awkward

    49. 3teibi x

      “the early late night show” seriously?

    50. Mitus Customs

      This girl does not have any personality. Definitely should look for a different pursuit because she isn’t a host.

    51. Mitus Customs

      Soooo…. This girl has a talk show and still doesn’t know how to interview people.

    52. EagleT Vlogs

      gg

    53. avocad0

      Where is nai's deep voice

    54. Hello Welcome

      Damn it’s so awkward to watch😭

    55. Angie Unicorns

      Are we not gonna talk about the fact that Dixie got mad when Nailea’s said * Noah is a sweetheart* and Dixie said *what?* and then said *are we gonna be the next boxing match* like think that Dixie got mad at Nailea’s for calling Noah a sweetheart

    56. Tineke Wilson

      This is so awkward omg

    57. Cayton Hopson

      does Dixie even read these comments jeez bro y’all are ruthless i hope she doesn’t

    58. may lol

      i know it was just so awkward- LMAO

    59. Drew skouge

      WHY just why she said every one says noah is nice and nai says it and u go off like come on girl dixie is annoying

    60. vina cerda

      OMG THE END 13:27

    61. Andrea Marquez

      I CANT this is so AWKWARD,😂 its so hard to watch nailea doing this 😣

    62. chaenggiee

      i was there when she posted the breaking dress code video. i really liked that video but when i was gonna subsribe my ipad shutted down, now i saw her again! ive been trying to find her for months but i still havent 😭 so ive been a fan of her for two years?

    63. AXY

      are we gonna be the next boxing match😭

    64. Papillon

      Nai is so down to earth and easy going but Dixie is like that one girl in high school who just wants to be popular and does not actually have a personality

    65. Travis

      There voices are both equally deep

    66. Rose Pastel

      Near the end they were talking about their voices and I think they are fine

    67. Alexa Moon

      the awkwardness.... hard to watch but i finished it

    68. Haniya Karimi

      I love Nailea she is beautiful, a crackhead but in a mature way 😍😂😂❤️

    69. Judelle Nicole

      THEY LOOK LIKE EACH OTHER WTF

      1. 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐥𝐥𝐮𝐥𝐢𝟒𝟒𝟒

        omg noooo- they look different

    70. Royce smith

      I LOVE naileas voice

    71. Just Me

      IT FEELS LIKE NAI WAS JUST HOLDING HERSELF. SHE WAS REALLY DIFFERENT WHEN SHES WITH HER BESTFRIEND

    72. Just Me

      I LOVE IT WHEN NAI LOVED THE IDEA BEING CALLED HRaeroR RATHER THAN TIKTOKER. CAUSE I LOVED HER HERE ON HRaero

    73. Just Me

      LMAO THE FIRST VIDEO I WATCHED BY HER WAS THE CATFISHING THING

    74. Manahil Salman

      Get vinnie on this show

    75. alex dillard

      this is so hard to watch omg the awkwardness lol

    76. Raya

      this ain't nai, the nai i know is kinda aggressive and i'm seeing calm nailea now😭

    77. kzz ye

      im having a hard time watching this because it was so awkward!!! dixie was the host but it seems like nai was the one interviewing her!!! she keeps saying "yea" everytime HELLO MISS GIRL THIS IS YOUR SHOW!!!

    78. 𝕔 𝕦 𝕓 𝕓 𝕪

      13:20 .. BYEE HAAA

    79. Robert Jones

      Why is no one talking about 11:40 💀😭

    80. ruweydah addow

      4:00

    81. milk

      why cant my voice be as low as naileas 💀

    82. Joe Mama

      im pretty simple. I see nailea *i click*

    83. big biddies • 3 years ago

      Nai’s fav word: weirdly

    84. didem

      Oh no no no don’t consider nai as a tiktoker don’t make her seem like one of those cringey tiktokers that move their hands for 15 seconds

    85. mariangeles ortiz

      I WOULD LOOK AT HER OUTFITS ON INSTAGRAM FOR INSPOO IN 2019

    86. mariangeles ortiz

      I've knew nailea since HRaero bruh

    87. Blessings Moyo

      Is it just me ,who thinks Dixie should hire wallace d'angelo for the introo

    88. Maria Francheska

      her voice is so *deep*

    89. christina Lore

      dixie actually ending the show after "yeah, noah is a sweet heart"😂😭

    90. christina Lore

      im i the only one thinking that she wanted to say noah but stayed silent until dixie said it

    91. Mary Kristel Gail Aldea

      i've been a fan of Nailea since her first video the every day make up video and i quickly subscribed to her she's so cool

    92. - A

      dixie is trying too hard

    93. oiuet souiu

      i honestly feel bad for nai & vinnie, like imagine being constantly shipped with someone, it gets weird and uncomfortable

    94. Jaleah L

      10:32 nai… lying is a sin 😭

    95. PUTRI NEA KASIH FAIZAL Moe

      i dont even know she had a tiktok acc i only know her youtube channel lol why tf would dixie think she's famous bcs of tiktok

    96. juhniuhhh

      Best person ? Everyone is amazing . Why ask that question. I was with nailea , I felt awkward like her when that question was asked

      1. juhniuhhh

        @oiuet souiu ???

      2. oiuet souiu

        Yay!

    97. Heydi Ventura

      But imagine Nessa in the show

    98. Char

      13:00 the entire interview from this point is so awkward